loading...
Football world fa
salar ha بازدید : 106 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)
صادق درودگر در خصوص مالک باشگاه ملوان عنوان کرد: ما با چند نفر مذاکره کرده‌ايم و آنها در هيئت مديره خود مطرح کردند تا اين مورد بررسي شود و پس از آن به ما جواب دهند. مي‌خواهيم از تجربه‌هاي جوان استفاده کنيم و در حمايت مسئولان شهر انزلي و کمکي که هدايتي عنوان کرده تيم قدرتمندي را براي فصل آينده آماده کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا هدايتي اين پول را تاکنون پرداخت کرده گفت: تاکنون اين پول پرداخت نشده است اما قول داده و تا شنبه و يا يکشنبه پرداخت خواهد شد.

مديرعامل باشگاه ملوان در مورد اينکه آيا گزينه‌هاي خارجي‌ که براي هدايت اين تيم با آنها مذاکره کرده لوکا بوناچيچ است يادآور شد: من از جمله منتقدان بوناچيچ بودم و حالا نمي‌روم با او براي حضور در ملوان صحبت کنم. ما با دو مربي صحبت کرده‌ايم که تاکنون در ايران حاضر نشده‌اند و براي اولين بار به کشور ما خواهند آمد.

درودگر در مورد جلال رافخايي تصريح کرد: عِرق بازيکنان به شهرشان براي من بسيار جالب است من با رافخايي صحبت کردم او از کشورهاي عربي و اروپايي دو پيشنهاد دارند و قرار است که اگر مبلغ پيشنهادي آنها قابل توجه باشد و به فوتبال او آسيبي وارد نشود با مشورت من اين نقل و انتقال صورت بگيرد اما اگر باعث افت فوتبال او شود راضي نيستيم که اين مسئله محقق شود. او قول داده که اگر در ايران بماند فقط در ملوان بازي مي‌کند.

وي در مورد وضعيت پژمان نوري هم يادآور شد: نوري عنوان کرده که به شهرش علاقه دارد. در اردوي تيم ملي يکي از مديران عامل باشگاه‌هاي بزرگ پايتخت در هتل محل اقامت تيم ملي با او صحبت کرده و مبلغ يک ميليارد و 300 ميليون به وي پيشنهاد داده اما اعلام کرده که دوست دارد در ملوان بازي کند. اين موضوع به ما قوت قلب مي‌دهد تا بازيکنان خود را حفظ کنيم اگر در گذشته قايقران در اين شهر بوده هم‌اکنون هم مازيار زارع، رافخايي و پژمان نوري همچون قايقران عمل مي‌کنند.

مديرعامل باشگاه ملوان در مورد مازيار زارع و اولادي تصريح کرد: زارع به من اعلام کرده که در ملوان خواهد ماند اما اولادي با من صحبت کرد که به علت مشکلاتي مي‌خواهد کنار مادرش باشد، به او گفتم تو را دوست داريم و مقدماتي فراهم مي‌کنيم تا مشکلاتت حل شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 3,353