loading...
Football world fa
salar ha بازدید : 90 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش جهان فوتبال، سرمربي تيم فوتبال استقلال، در نامه‌اي از هواداران، مسئولان فوتبال و رسانه ها تشکر و قدرداني کرده که به بخش هايي از اين نامه در ادامه اشاره شده است.

"اينک که همه روزهاي سخت و پرفشار با خاطره‌اي خوش به پايان رسيد، تصميم دارم بدين وسيله با ذکر چند نکته از مجموعه افرادي که در موفقيت اخير نقش داشتند، تشکر و قدرداني کنم.

يک – ابتدا مي‌خواهم از شاگردان نجيب و با تعصب خودم در تيم استقلال تشکر کنم که با وجود مشکلات مالي باشگاه در فصلي که گذشت، حرمت پيراهن استقلال را حفظ کردند و با شرافت و تعصبي که در ذات ايرانيان پيدا مي شود، بهترين نتايج را کسب کردند. من از زحمات تک تک آنها سپاسگزارم و خداي بزرگ شاهد است که در راه برطرف کردن مشکلات آنها در طول فصل همه تلاش خود را انجام دادم.

دو - باشگاه استقلال، بخش قابل توجهي از موفقيت اخيرش را مديون بزرگمردي است که بدون هيچ توقعي در مقاطع مختلف فصل به کمک مجموعه باشگاه آمد و اگر حسن نظر و همکاري ايشان نبود، شايد ما نمي توانستيم به راحتي از برخي گلوگاه‌ها بگذريم. جناب آقاي مهندس علي انصاري، حامي ويژه و قلبي تيم استقلال هستند که جا دارد به نمايندگي از طرف هواداران و کليه اعضاي باشگاه استقلال از حمايت مادي و معنوي ايشان تشکر کنم.

سه – همکاران من در بخش فني و مجموعه مربيان و مشاوران، گروه آناليز، تيم پزشکي و گروه تدارکات و کارمندان زحمتکش کمپ استقلال، ساختمان اداري و مجموعه شهيد مرغوبکار در فصلي که گذشت، بيشترين فشار مالي را تحمل کردند. دست تک تک آنها را بابت شعور، ايثار و صبوري‌شان مي‌فشارم. تلاش اين تعداد از همکاران که عمدتا به تصوير کشيده نمي شوند و در صفحات روزنامه‌ها جا نمي‌گيرند، ستودني است. همچنين يادي کنم از آقاي اصغر حاجيلو به عنوان يکي از متعصب ترين بازيکنان تاريخ باشگاه استقلال و کسي که فقط با پيراهن آبي فوتبال را آغاز کرد و به پايان رساند. ايشان در فصلي که گذشت با سخت ترين شرايط و امکانات محدود توانست با مديريت در بخش آکادمي باشگاه استقلال کارهاي ساختاري و پايه‌اي موفقي را انجام دهد. وظيفه خود مي دانم از فداکاري و زحمات ايشان تشکر کنم.

چهار – مجموعه مديريتي باشگاه استقلال شامل مديرعامل ، معاونين و اعضاي محترم هيئت مديره هم در اين فصل سختي هاي زيادي را متحمل شدند. از آنها سپاسگزارم و اميدوارم ادامه تلاش اين بزرگواران منجر به تامين منابع مالي ، تشکيل تيمي قدرتمند براي فصل آينده و در نهايت قهرماني استقلال در آسيا باشد.

پنج – از همه هواداران دوست داشتني تيم استقلال در سراسر دنيا تشکر مي‌کنم که حامي تيم خود در يک فصل گذشته بودند. به خصوص تماشاگراني که در بازي‌هاي داخلي و خارجي براي حمايت از تيمشان به محل برگزاري تمرين‌هاي و مسابقات استقلال آمدند. اينجا علاقمندم يادي کنم از همه آن هشتاد ، نود هزار نفري که در مقاطع حساس مسابقات براي تشويق استقلال به آزادي آمدند و با شور و هيجان خود ما را به سمت قهرماني هدايت کردند و البته با ياد و خاطره مرحوم داود جورابلي ، تشکرمي کنم از زحمات ليدرهاي استقلال که باز هم مانند هميشه ياور تيمشان بودند.

شش– به مانند چند سال اخير، منحني رابطه من با رسانه‌ها نوساناتي داشت که دليل عمده آن شايد تفاوت‌هاي کار مربيگري با حوزه رسانه باشد. بدون ترديد کمتر سازمان و نهادي در مملکت ما به اندازه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مورد توجه رسانه‌ها قرار مي گيرند. همين دليل احتمالا حاشيه‌ها و شيطنت‌هايي را به همراه دارد اما وظيفه خود مي‌دانم که به قلم‌هاي پاک و خبرنگاران شريف عرصه رسانه به خاطر نقدهاي سازنده و اخبار صحيح تشکر کنم و اميدوارم که در فصل‌هاي آينده، تحليل و نگاه فني به فوتبال در رسانه هاي ما جاي اخبار حاشيه اي و مخرب را بگيرد.

هفت – در طول فصل گذشته تعدادي از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌هاي ورزشي، حمايت و لطف ويژه‌اي به مجموعه استقلال داشتند. اينجا مي‌خواهم تشکر ويژه‌اي داشته باشم از جناب آقاي دکتر علي عسگري‌، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، امير سرتيپ دکتر " احمد رضا پور دستان" فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، مجموعه ورزشي آزادي ( آقاي کابلي )، هتل المپيک ( سردار افقه )، هواپيمايي زاگرس (آقاي موسوي)، هواپيمايي تابان (آقاي عبدالله پور)، آقاي علي شفيع زاده و آقاي رضا حداديان که همگي اين بزرگواران ما را در اين جاده پر از سنگلاخ تنها نگذاشتند و بدون ترديد در قهرماني استقلال سهم و نقش بسزايي دارند.

هشت – در برگزاري هر چه بهتر بازي‌هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، مسئولان سازمان ليگ و کميته بين الملل فدراسيون فوتبال و هيئت فوتبال استان تهران زحمات فراواني را متحمل شدند. جا دارد از زحمات اين عزيزان نيز تشکر و قدرداني کنم.

به اميد آنکه باحمايت دکتر عباسي وزير ورزش و جوانان نام استقلال و ستاره سوم، آبان ماه سال جاري در آسمان قاره آسيا بدرخشد."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 3,336